• وبلاگ : پرسه درخيال
  • يادداشت : شعر
  • نظرات : 5 خصوصي ، 69 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    بسيار ممنونم که شعر را خوانديد و نقد کرديد.
    بله با معيارهاي سنتي اين شعر يک متن مشوش و نامفهوم است. واين نشان مي دهد با زيبائي شناسي شعرهاي امروز آشنائي زيادي نداريد.سعي ما آشنائي زدائي از دستور زبان رايج و استفاده از بازي هاي زباني و شکستن عادات تثبيت شده
    شعر است. اگر مي خواهيد با اين نوع شعرها ارتباط برقرارکنيد بايد اين نوع شعر ها و نقد و معرفي آنها را بيشتر بخوانيد. شعرهاي شاعراني چون يدالله رويائي - ابوالفضل پاشا- بهزاد خواجات - محمد آزرم - ليلا صادقي - علي عبدالرضائي- علي قنبري مهرداد فلاح - علي باباچاهي - آفاق شوهاني که اشعارشان از طريق اينترنت هم قابل دسترسي است و کتاب هاي سه دهه شاعران حرفه اي و بيرون پريدن از صف هر دو از آقاي باباچاهي که معيار ها و مشخصات اين گونه شعر که به شعر پست مدرن دهه هفتاد معروفند را خيلي دقيق معرفي مي کند.
    پاسخ

    سلام دوست عزيز اتفاقا خيلي خوب با اينگونه شعرها آشنايي دارم. متاسفانه مثل اينکه شما کتاب يدالله روييايي که بعد از سکوي سرخش نوشت و و اينگونه شعرهاي خود و ديگر دوستانش را نقد کرد را نخوانده ايد.شما کتاب شعر آقاي بابا چاهي را خواندهايد آن هم شعرهايي که چندين سال پيش سروده اند در صورتي که من از نزديک با ايشان ديدار داشته ام و خود نشان نيز از اينگونه شعرها يي که قبلا سروده بودند دلگير بودند و به قول خودشان جوي بود در آن زمان که ما را به آن سو برده بود.لطفا اطلاعاتتان را به روز کنيد. مانا و نويسا باشيد!