• وبلاگ : پرسه درخيال
  • يادداشت : يك نامه از فروغ
  • نظرات : 0 خصوصي ، 6 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    با يه داستان به روزم ...

    منتظر همه دوستان هستم

    + نگاه به همه ي دوستان 
    مرگ اكبر رادي را به همه ي دوستان تسليت مي گويم . اكبر رادي قصه نويس و نمايش نامه نويس معروفي است . مجموعه ي نمايشنامه هاي او در سه جلد در كتابخانه ي صابرين موجود است . نامه اي جالب و منحصر به فرد از او در سايت خوابگرد چاپ شده . اميدش كه راهش ادامه يابد .
    + قديمي به خيرالله 

    درود بر تو باد و تازگي . اين نامه درست مثل نامه ي كافكا به پدرش آدم را تسلي مي بخشد . كافكا به پدرش نوشته بود بهتر است دست از سر من برداري من اهل تجارت نيستم من مي خواهم و بايد نويسنده باشم و تمام . البته آن نامه سي صفحه است و در كتاب زندگي و افكار كافكا خواندمش .

    + خيرالله 

    يك بار خوانش شده بود جايي در كذشته ي نزديكي....تازه كي دوباره اي داشت....فروغ كمتر برام كهنه ميشه.....

    حالا من خودم را عادت داده‌ام که از زندگي توقع زيادي نداشته باشم. هميشه مي‌گويم همين?طور که هست بازخوب است. خيلي‌ها هستند که به قدر من هم خوش?بخت نيستند و به ‌اين ترتيب کمتر فکر مي‌کنم و بيش‌تر زندگي مي‌کنم. حال من هم خوب است....

    + پگاه 
    شعر ميگويم كه زخمهام را تازه نگه دارم كه دوباره شعر بگويم!
    + نگاه 

    ((شعر خداي من است )). اين جمله ي فروغ نشان مي دهد كه او چگونه به شعر فكر مي كرده است . دوستان عزيز بياييد ما هم به شعر اين نگاه و اين ديدگاه را داشته باشيم . بياييد شعر و ادبيات را به عنوان تفريح و سرگرمي دوست نداشته باشيم . بياييد شعر را به خاطر اين دوست داشته باشيم كه هدف ما شده است . مقصد ما شده است . وقتي اين نامه را خواندم از خودم خجالت كشيدم كه خود را شاعر مي ناميده ام . كجاست ذهن زيباي فروغ فرخزاد در من ؟ كجاست اين تفكر بي نظير در من ؟